Onze visie

Mandelbrot is een netwerkorganisatie van onafhankelijke maar goed samenwerkende en complementaire bedrijven. Door samen te werken kunnen we meer en beter dan elk afzonderlijk. Mandelbrot is zo een groeiversneller.

Voor klanten
Het brede spectrum van digitaal, creativiteit en communicatie is versplinterd en blijft verder specialiseren in verschillende expertises.
Bij Mandelbrot geloven we dat in dat complexe communicatielandschap een klant wél veel verschillende expertises nodig heeft – maar niet noodzakelijk het best geholpen is door één top-down hiërarchisch geleid en geïntegreerde leverancier. Dit is de weg naar vervlakking.

De netwerkorganisatie is de organisatievorm van de toekomst om kwaliteit, flexibiliteit en innovatie te leveren.

In een snel veranderende wereld kan enkel een zich snel aanpassende organisatie de juiste dingen leveren. Het Hollywood-model als antwoord op een VUCA-omgeving wordt het best georganiseerd in een netwerkmodel.

Voor ondernemers
Mandelbrot helpt bij het starten, het groeien en het schalen van bedrijven uit de digitale en communicatiesector. Door het delen van kennis, resources en toegang tot de markt zorgt Mandelbrot voor een snellere en meer comfortabele groei.

Onafhankelijk, entrepreneurial en expertise-gedreven als basisprincipe. Schaalvoordelen waar het kan.

Door operationele ondersteuning, collaboratieve sales & marketing, hulp bij HR-beleid, coaching in ondernemerschap en financiële investeringen is Mandelbrot een groeiversneller voor elk aangesloten bedrijf.

Waarden

Collaboratief

Elk van de bedrijven is onafhankelijk en vaart zijn eigen koers – maar we ontwikkelen complementaire skills en zijn getraind in het naadloos samenwerken.

Expertise-gedreven

Ieder vertrekt vanuit zijn eigen expertise; we zijn geen sales-organisatie maar mensen gepassioneerd door de inhoud van ons respectievelijke vak.

Entrepreneurial

De bezielers en trekkers van elk bedrijf zijn ondernemers en aandeelhouders van hun bedrijf. Dat garandeert korte lijnen, snelle beslissingen en vooral veel bezieling.

Klantgericht

De klant staat centraal. Ieder van ons is gedreven om onze klanten de best mogelijke kwaliteit en ervaring te geven – zelfs als dat betekent dat we het werk doorgeven aan andere experts.